Organizační informace

Předseda sympozia:

Petr Kaňovský, Olomouc

Vědecký a programový výbor:

Prof. MUDr. Petr Kaňovský, CSc. (předseda)
Doc. MUDr. Marek Baláž, PhD.
Prof. MUDr. Martin Bareš, PhD.
Doc. MUDr. Jan Chrastina, PhD.
Prof. MUDr. Robert Jech, PhD.
Doc. MUDr. David Krahulík, PhD.
MUDr. Martin Nevrlý, PhD.
MUDr. Kateřina Menšíková, PhD.
MUDr. Pavel Otruba, MBA.
MUDr. Dušan Urgošík, CSc.

Organizační výbor:

Petr Kaňovský, Olomouc
Jitka Hýbnerová, Olomouc
Mgr. Hana Hettychová, Olomouc
Kateřina Menšíková, Olomouc
Martin Nevrlý, Olomouc
MUDr. Pavel Otruba, MBA.

ODBORNÉ PŘEDNÁŠKY / ABSTRAKTA POKYNY:

V průběhu sympozia proběhne sekce volných sdělení, do které bude vybráno šest nejlepších zaslaných abstrakt.
Abstrakta (v rozsahu 250 slov) zasílejte na adresu hana.hettychova@fnol.cz nejpozději do 31. 10. 2015. Mail označte názvem Parkinson 2015.

Místo konání: Arcibiskupský palác v Olomouci, Wurmova 9, Olomouc

Jednací jazyk: český, anglický

Registrace účastníků:

3. 12. 2015   14.00 – 18.00
4. 12. 2015   8.00 – 11.00

REGISTRACE:

Vyplněnou přihlášku zašlete nejpozději do 31. 10. 2015 na adresu Konferenčního servisu UP.

REGISTRAČNÍ POPLATKY:

Lékař / VŠ pracovník

Platba do 31. 10. 2015   1.000,- Kč
Platba po 31. 10. 2015   1.500,- Kč

Registrační poplatky jsou včetně 21% DPH a zahrnují účast na vědeckém jednání, materiály, vstup na výstavu firem , občerstvení během přestávek, oběd 4. 12., certifikát ČLK.
Po 20. 11. 2015 nelze hradit poplatek převodem, pouze v hotovosti u registrace!
Registrační poplatky prosíme zaslat na účet Univerzity Palackého:
Komerční banka, a. s., pobočka Olomouc, č. ú. 19-1096330227/0100, var. symbol 999021115
Název účtu: Univerzita Palackého v Olomouci
Pro účastníky ze zahraničí:
IBAN:CZ 090 1000000 191096330227 BIC:KOMBCZPPxxx

Kopii potvrzení o převodu registračního poplatku prosím zašlete na Konferenční servis UP.

UBYTOVÁNÍ:

Ubytování je rezervováno v termínu 3. - 4. 12. 2015 (1 noc) v Business hotelu Alley ****, Michalské stromořadí 5, Olomouc, tel.: 585 502 999, e-mail: booking@hotel-alley.czwww.hotel-alley.cz

Ceny ubytování vč. snídaně:

Jednolůžkový pokoj 1.645,- / noc
Dvoulůžkový pokoj 1.855,- / noc

V hotelu si účastníci ubytování za snížené ceny objednávají sami, při objednávání je nutno vždy uvést, že se jedná o účastníka sympozia Parkinson 2015, (jinak může hotel sdělit, že je obsazen). Rezervace je pro účastníky konference maximálně do 31. 10. 2015, poté hotel nevyčerpané kapacity ruší. V případě objednaného a nevyužitého ubytování si hotel účtuje 100% z ceny ubytování.

Pro členy vědeckého výboru, zvané řečníky a zástupce firem zajišťuje ubytování konferenční servis UP.

STRAVOVÁNÍ:

Společenský večer se uskuteční 3. 12. 2015 v prostorách Restaurace Podkova,
Koželužská 31 , Olomouc.
Obědy jsou pro účastníky zajištěny 4. 12. 2015 v místě konání sympozia.
Svůj případný zájem o účast vyznačte v přihlášce.

ZRUŠENÍ ÚČASTI:

V případě zrušení účasti prosíme podat písemnou zprávu Konferenčnímu servisu UP. Účastníkům, kteří uhradí poplatky a zruší účast do 15. 11. 2015 budou poplatky vráceny v plné výši. Po tomto termínu poplatky nevracíme, ale zašleme materiály ze sympozia.

DŮLEŽITÉ TERMÍNY:

Termín zaslání přihlášky k účasti

   

31. 10. 2015

Termín zaplacení poplatku převodem

 

20. 11. 2015

Termín dodání abstrakt:

 

31. 10. 2015

Potvrzení o přijetí přednášky   15. 11. 2015
Potvrzení registrace obdržíte do   20. 11. 2015

KONTAKTNÍ ADRESY:

Vědecký sekretariát:

Mgr. Hana Hettychová
Neurologická klinika LF UP a FN Olomouc
I. P. Pavlova 20
775 20 Olomouc
Tel.: +420 585 853 401
E-mail: hana.hettychova@fnol.cz

Registrace a ubytování:

Jitka Hýbnerová
Konferenční servis UP
Biskupské nám. 1
771 11 Olomouc
Tel.: 585 631 125
E-mail: jitka.hybnerova@upol.cz